نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 4 ) از پیشنهاد جدید برای بازیکن یووه تا نهایی شدن یک خرید

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 4 ) از پیشنهاد جدید برای بازیکن یووه تا نهایی شدن یک خرید

فصل نقل و انتقالات تابستانی از راه رسید و تعداد زیادی از هواداران یووه در ایران به دنبال جدید ترین خبرها در این رابطه هستند. از امروز با آخرین اخبار و انتقالات باشگاه یوونتوس در خدمت شما هستیم.

 

کاستا:

 

بازیکن برزیلی همچنان هدف شماره ی 1 یوونتوس به حساب می آید و سران یووه در تلاش هستند تا خیلی زود و جلوتر از سایر رقبا، او را به خدمت بگیرند. این بازیکن سرعتی، از 5 تیم برتر اروپایی پیشنهاد دارد.

 

آئودرو:

 

دروازه بان سوم یوونتوس با یک بار حضور درون دروازه ی یووه، حالا با پیشنهاداتی از تیم های ایتالیایی رو به رو شده و اولینو اولین تیمی است که شرایط او را جویا شده است.

 

برناردسکی:

 

درحالی که گفته می شد این بازیکن با اینتر به توافق رسیده، توتو امروز مدعی شد که این توافق نهایی نشده و مدیر برنامه های او در حال مذاکره می باشد.

 

تولیسو:

 

در ایتالیا تیم های میلان و رم هم خواهان خرید او می باشند ولی تولیسو برای حضوری قدرتمندانه در جام باشگاه های اروپا، ترجیح می دهد راهی یووه شود.

 

البته این بازیکن از باشگاه های غیر ایتالیایی هم پیشنهاداتی را دریافت کرده ولی در صورتی که بخواهد در ایتالیا بازی کند، انتخاب او یووه است.

 

شیک:

 

بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی، قرارداد این بازیکن طی امروز و فردا به صورت رسمی اعلام خواهد شد و او به یووه خواهد پیوست.

 

شرنی:

 

شنیده می شود که این بازیکن با یووه به توافق نهایی دست پیدا کرده و حالا یووه باید به سراغ سران باشگاه برود تا بتواند رضایت آنها را نیز جلب کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: